2/22/2016
Hujung minggu di bulan Februari
1. Tengah malam di Tangkak. Udara pegun yang dingin selepas hujan, jalan basah dan bunyi lori lapan belas tayar buru-buru ingin sampai ke hujung pekan. Saya duduk di kedai tepi jalan itu dan memesan teh o panas, buku tulisan esei-esei montaigne saya telangkupkan di atas meja. (Ada sebuah kereta volvo lama berhenti betul-betul di sebelah, Usman awang keluar membetulkan kemejanya). Saudara, katanya menyapa. Seorang sahaja ke? sudi teman saya makan sate?.
2. Within certain number of weddings attended, comes certain perspective on marriage.
3. Attending the wedding because the attention I think they deserve.
3. Kita sentiasa tahu bahawa ada perkara yang lebih penting daripada genre lagu yang dimainkan/berkumandang di hari perkahwinan. Sesuatu yang dinamakan sains komunikasi dengan mentua dan ipar duai.
4. Marriage for me is just the matter of time. Hiking up my social class and something to be done at the late of my 20s. If things fall apart, i hope to write something like Dostoyevsky and die at 30.
5. To keep my youth immortal.
6. Mengembangkan idea secara mental dengan hash tag till jannah.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Terima kasih, Naz.
ReplyDelete