6/14/2017

Juni ini



1. Arcade Fire- Song on the beach (10 hour loop).

2. Just another absences and muted celebrations.

3. Memikirkan kata-kata yang berlapik tentang analisa sosial apabila berbual dengan seorang wanita privilleged lewat 40-an yang kerap bercuti setiap tahun ke India-Nepal-Sri Lanka, rumah ada kolam ikan untuk Araipama Gigas saiz lima kaki, alumni ANU dan ada anak lelaki yang berada di ANU, penuntut tahun pertama.

4. "Orang kita tak take pride with what they are doing, bawak bas pun tak bangga, tak macam dekat Australia"

5.  Iklan Raya Petronas: Janda Beranak Tujuh.

6. Mungkin saya ditakdirkan untuk pernah membaca The Great Gatsby.

7. Saya menolak pintu dan keluar sambil pegang surat preskripsi xanax. Ada perempuan muda, kenalan yang saya tidak ambil tahu namanya sedang menunggu di kerusi luar, dia spontan tersenyum dan mouthing "heyyyy". Saya lambai dan berlalu. I need my med, kata saya dalam hati.

8. Tolong kunyahkan nasi lauk ikan dan bagi kucing makan adalah sejenis local wisdom wahai tuan-tuan, puan-puan masyarakat rasional saintifik.

No comments:

Post a Comment